Happy New Year from sunny Ko Samet! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Happy New Year from sunny Ko Samet! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Happy New Year from sunny Ko Samet!

Door: Carootje

Blijf op de hoogte en volg Caroline

01 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Happy New Year everybody!

Ik hoop dat ieder van jullie een fijne oudejaarsavond heeft gehad (niet misselijk geworden van alle oliebollen en bubbels?)!
Dank voor alle lieve berichten! Gaaf dat jullie allemaal aan me denken en met me meeleven!
Mijn oudejaarsavond begon ietwat anders dan normaal. Ik had een tafeltje helemaal voor mij alleen tijdens het diner (ingedekt voor 1 persoon en met maar 1 stoel, echt overduidelijk helemaal only the lonely dus...). Ik zat tevens op een soort verhoging, dus ik was net de koningin. Gelukkig waren de mensen van het hotel allemaal even aardig en bezorgd, zodat het me aan niets ontbrak en ik me geen enkel moment echt alleen heb gevoeld. De avond was ook gevuld met zang, dans, drank en lekker eten, dus ik heb me niet verveeld. Na het vuurwerk ben ik het strand opgelopen en heb een barretje opgezocht. Daar heb ik twee onwijs sympathieke piloten van BA ontmoet waar ik een hele gezellige avond mee heb gehad (uiteraard onder het genot van een lekker fris Singha biertje). Ze regelen zelfs een gratis upgrade naar business class wanneer ik in mei vanuit Rio naar London terug vieg, als dat niet onwijs cool is... Thanx Rafael, you're the best!!
Na een lange stapavond was ik vandaag een klein beetje brakjes (zeg maar gerut een tikkie "noar de kloete") en heb het dus maar rustig aan gedaan. Behalve wat fruitshakes drinken en me van het ene naar het andere strand gesleept te hebben, heb ik vandaag vrij weinig ondernomen. Maar even niks doen is ook wel eens lekker ;)...
Morgen is alweer mijn laatste volle dag op Ko Samet. Time flies when you're enjoying yourself! De 3e vertrek ik terug naar het drukke Bangkok, vanwaar ik mijn wereldreis verder zal vervolgen. Over een kleine week zit ik al in NZ, waar ik heel erg naar uitkijk. Ik hou jullie op de hoogte (en jullie mij hopelijk ook)!

Tot die tijd, heel veel liefs en zonneschijn gewenst!

Kus, C. xxx


Caro xxx

  • 01 Januari 2010 - 17:48

    Erik:

    Hey Caroline !!
    Happy new year !! Best wishes from the nordest capital. we hebben al gesmsed, wou even alvast heel veel plezier wensen in NZ :)
    In Reykjavik ging echt alles los gisteren :) dit is echt the place to be met oud en nieuw ! mega vuurwerk knal show, super mooi uitzicht over de stad, bergen en sneeuw en heel heel gaaf stappen. Eerder watervallen, geisers gezien, echt 1 van de grappigste dingen vd natuur! speak later !

    cu
    groetjes
    Erik

  • 01 Januari 2010 - 21:58

    Mam:

    lieve carootje,
    wat een avonturen alweer, helemaal alleen met 1 stoel aan een tafeltje, dat is me ook wat !!!, hadden ze er niet 1 stoel bij kunnen zetten vor de vorm???? mar zo te horen heb je je er aardig doorheen gegooid. Nu op naar het avontuur in Hong Kong. Leuk vandie Engelse piloot, ben benieuwd.
    Liefs en dikke poen, Mam

  • 02 Januari 2010 - 08:58

    José:

    Hallo caroline, ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en blijf gezond, wat een fantastische mooie reis heb je al gedaan en wat een spannende verhalen geweldig, ik hoop dat de volgende reizen ook zo mooi worden voor je, geniet ervan nog veel plezier en veel groetjes José

  • 02 Januari 2010 - 11:26

    Agnetha En Breurke!:

    Hi Carootje!

    Happy New Year !!!!
    Jij eindigd en begint het jaar goed he ;)

    A lot of Fun In NZ !!!

    geniet nog van je luier dagje morgen en bedankt voor je kaart! heeeeeel mooi is ie :)

    Hier gaat alles zijn gangetje. Het wordt alleen mij een beetje TE koud hiero!! Dan zal ik nog meer aan jou denken hahahah..

    Ik heb dinsdag een sollicitatie als vertegenwoordigster voor haar produkten en cosmetica :) klinkt leuk!

    DIe andere soll dat waren hoger sigment kelding winkels.. zij wilden mij heel graag als werknemer maar ik weet t nog niet zo,, is mss een klein beetje te stijf voor me en weer de hele dag staan he..

    Nou sussie Seppie ..
    Ik wens je het aller beste en tot snel weer eens!!

    Dikke poen van dien breurke ent mich !!

  • 02 Januari 2010 - 15:52

    Monique:

    Lieve kind, het lukt vandaag blijkbaar niet meer, per msn, telefoon of skype, wens je een fijne nachtrust en voor morgen een heel goede en veilige reis naar Bangkok, we horen mekaar weer heel snel. Liefs en dikke poen, mams

  • 02 Januari 2010 - 16:08

    Paul & Thijs:

    Hee Carolien!

    Wat gaaf dat je het zo goed naar je zin hebt! Paul en ik wensen je een fantastisch 2010 waarin avontuur, geluk en een behouden thuiskomst centraal staan!

    We missen je wel bij IM!

    Tot snel!

    Groet,

    Paul & Thijs

  • 04 Januari 2010 - 09:05

    Naomi:

    Vrouwke,

    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    Dikke knuffel

    Naomi

  • 04 Januari 2010 - 15:41

    Monique:

    hoi lieve caro, alles goed en wel, ning en de manager nog gezien vandaag? ben benieuwd, slaap lekker voor staks en morgen een goede vlucht naar Hong Kong, liefs en dikke poen, mams en Katja

  • 04 Januari 2010 - 15:55

    MischaUnd Agje:

    Happy new year siss, mogen dit jaar je goed gaan en al je verwachtingen uitkomen.
    hoopvol op een goed, gezond en mooi jaar voor je..heb ik al inmiddels op gedronken..

    Groetjes ons

  • 04 Januari 2010 - 21:08

    Selma:

    He meisje!!!
    Ben even aan het updaten want heb je natuurlijk even niet kunnen volgen. Maar natuurlijk een heel happy new year, met nog een mooie reis maar ook weer het jaar waarin je hopelijk weer terug komt. Het is koud hier zonder jou!! Maar er een top tijd van en tegen de tijd dat je in Aussie bent, ga ik je leuke tips doorsturen!!
    Ga nog even verder lezen, maar geniet heerlijk met je mee!

    Hele dikke poen!

  • 05 Januari 2010 - 08:25

    Marjo (Arke):

    Hey Caro,
    Zie, ik zei toch dat je leuke mensen zou ontmoeten!! En, er is natuurlijk niets mis met een leuke piloot..?
    Heb net een berichtje van Discovery gekregen. Op de 'Inca Heartland'rondreis staan momenteel 9 mensen geboekt. Leeftijden, helaas onbekend, maar dat mag de pret niet drukken. Alvast veel plezier in Hong Kong. Shopze..voor zover er nog iets in je rugzak past. Helaas lukt het mijn niet om je een upgrade voor de volgende vlucht te bezorgen. Maar ja, had ik maar een vak moeten leren..toch??

  • 05 Januari 2010 - 10:30

    Mams:

    Lieve Caro,
    Op dit moment ben je aan het vliegen, nee niet zelf maar in een "vliegtuig" natuurlijk. Een goede vlucht en nu op naar Hong Kong. Ben heel benieuwd hoe het daar is, veel plezier alvast en tot straks, liefs en dikke zoen, mams

  • 05 Januari 2010 - 15:06

    Mam:

    lief carolientje,
    ben blij dat je weer gearriveerd bent nu in Hong Kong, Leuke foto die je me zojuist toestuurde, vind ik wel echt iets voor jou, wie weet !!!!!!!!!, doei dikke knuffel mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: