Chillen in de blote billen op Ko Samet! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Chillen in de blote billen op Ko Samet! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Chillen in de blote billen op Ko Samet!

Door: Carootje

Blijf op de hoogte en volg Caroline

29 December 2009 | Thailand, Bangkok

Een bijzonder goede avond allemaal!

Hier een berichtje vanuit een klein paradijsje op aarde. Inmiddels heb ik het drukke Bangkok verlaten voor een ietwat relaxter oord (Ko Samet genaamd) om even bij te tanken van de lange en enerverende reis door Indochina. Ko Samet is een klein eiland aan de oostkust van Thailand, ongeveer 300 km. van Bangkok verwijderd. Het hele eiland is tevens een National Park, met heel veel verschillende vogels (die je dan ook dag en nacht hoort kwetteren) en eekhoorns die door de bomen springen. Mijn opa Louis zou dit fantastisch hebben gevonden!
Het was echter nog een heel gedoe om op de plaats van bestemming te komen. Ik heb er ongeveer 7 uur over gedaan om bij het hotel te komen (taxi, lange busrit, ferry, taxi..). Eenmaal daar, bleek het hotel te zijn overboekt! Ik had dus geen kamer. Uiteindelijk hebben ze gelukkig een ander hotel gevonden waar wel nog een kamer vrij was. Dit Resort blijkt veel sjieker te zijn (lucky me)! En omdat het niet mijn fout was, hoef ik niets bij te betalen. Ik ben zelfs uitgenodigd op het nieuwjaarsgaladiner (ben ik overmorgen i.i.g onder de pannen en niet helemaal only the lonely)! Wat een meevaller, eh?! Mijn kamer (hutje) is superluxe met een regendouche buiten en een zwembad voor de deur. Privestrand is 20 mtr verwijderd. Ook hebben ze een gym en nog een groot zwembad met een bar in het water. Wat wenst een mens zich nog meer? Ook de service is geweldig. Ik voel me net een prinsesje!
Vandaag heb ik het eiland verkend en ben op een rustig strandje neergestreken voor een duik in zee(hagelwit zand met een smaragdgroene, heldere zee... (heaven on earth). Ben ik me toch bijna op een zeester getrapt. Het beest was zo groot als een pannekoek! Ik verwonder me steeds meer over de schoonheid van de natuur. Moeder aarde heeft goed werk afgeleverd! Ik voel me een gezegend mens en ben ontzettend dankbaar dat ik zoveel moois mag meemaken op deze reis.
Mocht ik jullie niet meer spreken, dan wens ik jullie allen een goed uieinde en een mooi, gelukkig en liefdevol 2010 toe. May all your hopes and wishes come true! Ik ben i.i.g. in mijn gedachten bij jullie (en in het bijzonder bij onze lieve Yve en Marjo die ik heel veel kracht, liefde en warmte toestuur in deze zware tijd).
Heel veel dikke knuffels,

Caro xxx

  • 29 December 2009 - 18:35

    Mams:

    Lieve Caro,
    Ben blij dat jij het fijn hebt, maar ook trots erop dat je in de moeilijke tijd van Yve en Marjo ook aan hun denkt, stuur ze maar heel veel energie toe dat kunnen ze wel gebruiken. Dank je wel dat je er bent en heel veel liefs,
    Mams

  • 29 December 2009 - 21:41

    Slimane:

    Hoi Caro,

    Hoe voel het nu om aan de andere kant van de wereld in een paradijselijk oord prinsesselijk te vertoeven zo vlak voor het nieuwe jaar? Mis je de sneeuw nu niet een beetje
    (-4 C no...oot)?
    Leuk om te zien wat voor avonturen je allemaal meemaakt in Azië. Het komt me allemaal zeer bekend voor. Vooral de trektochten en de foto's die je maakt, komen me niet onbekend voor. Vind het het wel een (klein)beetje .... voor je dat je het helemaal alleen meemaakt. Ik had je graag gezelschap gehouden daar ;)

    Het ga je goed en als ik pas volgend jaar weer iets van je verneem alvast enge jauwe roetsj.

    Xxx-jes Slimane

  • 30 December 2009 - 09:07

    Misch&agje:

    zou wel echt ff typisch caro geweest zijn om je voet te bezeren aan een zee egel die zzo groot is dat deze zelfs vanuit een vliegtuig te ontdekken valt :), dus net op tijd ontsnapt aan een pijnlijke voetmassage..

    Gooi je morgen een borrel in namens mij en agnetha, dan doen wij dat ook hier vanuit een nat,koud, regenachtig kikkerlandje

    Have fun girl!!

  • 30 December 2009 - 09:51

    Odile:

    Tof Caro, dat het je zo goed gaat. Geniet en laat je verwennen, je hebt het verdiend.
    Liefs en dikke poen ook van Marianne

  • 30 December 2009 - 11:40

    Miekje:

    Lieve Caro,
    Dank voor je mooie kaart! Lief van je. Je hebt het verdiend, geniet van dat wat je ervaart. Veel plezier tijdens je diner, ik hoop dat je niet alleen bent/voelt. Ik zal aan je denken en stuur je veel liefs! Voel maar, dan ben ik er ook.
    Dikke knuffel, Miek

  • 30 December 2009 - 15:56

    Marjo Roermond:

    Lieve Carootje,

    Namens Yvonne heel erg bedankt voor jouw kaart: zij is zelf niet meer in de gelegenheid om te reageren.Uit jouw verslag maak ik op dat je inmiddels weet dat het heel slecht met haar gaat.Laat dit jouw plezier niet vergallen want je leeft maar één keer en kunt maar een keer iets meemaken zoals deze reis.
    Ik wens jou namens Yvonne, Ramon en mijzelf een fantastische en memorabele jaar wisseling. Zoals ze in Roermond zeggen: eine gooie rutsch!En tot volgend jaar!
    Liefs van Marjo

  • 31 December 2009 - 08:15

    Paps:

    Hallo, lieve dochter!
    Wat een bofkont ben jij toch! Niet vantevoren geboekt en toch op de beste plaats terechtgekomen! Nou, ik wens je en even prachtige tijd als ik ze heb doorgebracht op dat wondermooie eiland en een fijne avond nog en vooral een gezond en gelukkig 2010
    jouw one and only
    paps

    PS: Lieve groeten ook van HP, die is hier bij mij tot zondag!

  • 31 December 2009 - 10:13

    Mam:

    Lieve caro,
    Wij wensen jou alles goeds en heel veel geluk en gezondheid voor 2010. Een fijn feest vanavond, we horen elkaar straks nog wel. Wij hopen dat het jaar 2010 voor jou heel verhelderend zal zijn met heel veel licht energie en warmte, tot straks lieve schat, Katja en mams, pootjes van de hondjes

  • 31 December 2009 - 11:35

    Ellen Van Vliet:

    Lieve Caro!!

    Veel plezier vanavond! Zal aan je denken! En ik wens je vanuit het diepst van mijn hart een super 2010 met alle gezondheid van de wereld. Dikke kus Elke.

  • 31 December 2009 - 13:31

    Erno:

    Lieve Caro,

    Vanuit een grijs en guur Utrecht (het is hier net rond het vriespunt) stuur ik je alvast de allerbeste wensen voor het komende jaar. Dat je mooiste dromen uit mogen komen! Ook al ben je ver weg, ik denk aan je en zal om middernacht (het is hier nu half drie 's middags) ook een flinke slok Champagne op jou drinken!

    Heel veel plezier vanavond en alvast een goede reis naar Down Under!! Take care!

    liefs,

    Erno

  • 01 Januari 2010 - 11:32

    Wencke&Sammie:

    Lief!
    gelukkig nieuwjaar!! SUPER dat je ff iets liet horen gister! Toch vreemd idee...wij in de KOU (sneeuw brrrr) en jij ligt op het strand met je dikke teen in de zee. Wat een gelukkig mens moet jij nu zijn:-) Wanneer komen er nieuwe foto's? Ik ben nieuwsgierig:-) Heel veel plezier, we denken aan je en GENIET JE SUF!!!!!!

    liefs
    xxx

  • 05 Januari 2010 - 14:36

    Aline:

    Hi dushi, sorry dat we niet meer geskyped hebben! Maar ben druk aan het studeren geweest en het was de moeite waard! Met een 8 geslaagd en RA!!! Jij zit nu in Bangkok onderweg naar Hongkong, veel plezier daar, geniet ervan en succes en plezier met de lange reis naar Aussieland. Ons 2010 is goed begonnen, laten we ervan uitgaan dat we het ook zo voort kunnen zetten. Dikke puun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: