Back in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Back in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok!

Door: Carootje

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 December 2009 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensen!

De kerstdagen goed doorgekomen? I really do hope so!
Inmiddels zijn we terug in Bangkok waar we gisteren onze laatste avond samen met de groep hebben doorgebracht. Vandaag heb ik de hele dag gezocht naar een leuk hotel in Ko Samet om de komende week door te brengen. Ik ben namelijk echt even toe aan een beetje relaxen na zo'n heftige en enerverende reis... Dat was echter een hele zoektocht, kan ik jullie melden. Alles aan de kust is voor de feestdagen compleet volgeboekt! Na een hele dag internetten heb ik dan eindelijk een hotel weten te vinden aan het strand. Een rib uit mijn lijf, maar hopelijk wel de moeite waard! Morgenvroeg vertrek ik dus naar het Samed Club Hotel aan het strand. Ik blijf daar tot de 3e januari. Ik hoop jullie vanaf daar weer te kunnen berichten. Tot die tijd, heel veel liefs en dikke knuffels vanuit Thailand!

xxx

PS: foto's uploaden is lastig op mijn weblog. Ik zal het een dezer proberen via facebook, mocht het niet lukken via waarbenjij.nu.

  • 26 December 2009 - 16:56

    Cune:

    Hi lieverd, super dat het nog gelukt is een leuk hotel te vinden aan het strand! Klinkt luxe! Rust goed uit en enjoy! Wens je een knallende, gezonde en avontuurlijke start in het nieuwe jaar! Knuf, Cune

  • 27 December 2009 - 10:37

    Mams:

    lieve caro,
    gelukkig goed aangekomen na een lange reis in koh samet, gelukkig met veel gezoek een hotel gevonden, mar toch nog een ander als je geboekt had, maar ja als je maar wat kunt uitrusten en vooral genieten, alles laten bezinken, want daar ben je wel aan toe. Geniet deze dagen en dan op naar Hong Kong.
    Liefs, mams en Katja en pootjes van Nora, Pietje en Lara xxx

  • 27 December 2009 - 13:34

    Mischa&agnetha:

    geniet van de zon, zee en verkoopmanagers aan het strand..banana's nicht kaufen nur gucken :)

  • 27 December 2009 - 18:48

    Crista:

    Wat leuk om je belevenissen te volgen!
    Rust maar lekker uit en veel plezier.

    Groetjes, Crista en de mannen

  • 27 December 2009 - 20:46

    Miekje:

    Hey Caro,
    Ik geniet van je verhalen! Hier gaat het er heel anders aan toe. Flink aan het slopen in het huis. Morgen gaat de muur eruit en gaan we aan de badkamer beginnen, leidingen etc. Ik ben al twee weken behang aan het afhalen...leuk! Volgende week ben ik weer gewoon aan het werk, het is druk. Dus...geniet van je vrijheid en ik wens je een fijne tijd.
    Dikke Knuffel, Miek

  • 28 December 2009 - 10:45

    Maud:

    Heerlijk meid geniet ervan.....hier is t druilerig vies regenachtig saai weer......dusssss...nu extra genieten
    liefs Maud

  • 29 December 2009 - 00:32

    Roland:

    Hoi Caroline,

    De eerste vorstperiode met sneeuw hebben we net achter de rug, de volgende koudegolf is alweer op komst.
    Vanaf Nieuwjaarsdag gaat het ook hier in Limburg flink vriezen met mogelijk sneeuw, elders in Nederland begint dit nu al zo'n beetje.
    Jij hebt de goede winter uitgekozen om naar tropische oorden te reizen :)
    Ik wens je veel vakantieplezier toe en alvast "unne gooie roetsj" voor het nieuwe jaar dat bij jouw een aantal uren vroeger zal beginnen.

    Groetjes, Roland.

  • 29 December 2009 - 11:39

    Odile:

    Net al je berichten gelezen, ons internet lag er tien dagen uit. Ziggo net geweest en zie ik dat je de halve wereld al weer rond bent. Hopelijk heb je genoten en veel opgestoken. Kerst was goed hier. HP is nu bij pap tot 4 jan. Voor jou alvast een mooie warme roets in het nieuwe jaar.
    Liefs ook namens Marianne

  • 29 December 2009 - 11:39

    Odile:

    Net al je berichten gelezen, ons internet lag er tien dagen uit. Ziggo net geweest en zie ik dat je de halve wereld al weer rond bent. Hopelijk heb je genoten en veel opgestoken. Kerst was goed hier. HP is nu bij pap tot 4 jan. Voor jou alvast een mooie warme roets in het nieuwe jaar.
    Liefs ook namens Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: