Update Caro in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Update Caro in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Update Caro in Bangkok

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 November 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

How's life? Ik hoop alles ok met iedereen! Onwijs bedankt voor alle lieve berichten! Super dat jullie zo met me meeleven!
Hier alles wel. Een tweetal enerverende dagen gehad waarin ik veel heb gezien. Gisteren was ik uitgenodigd om bij White Ribbon Day 2009 aanwezig te zijn. Er waren allemaal prominente Thai aanwezig (filmsterren, Minister of Health, etc.). White Ribbon strijdt o.a. tegen misbruik van vrouwen binnen huiselijke kring, iets wat zeker in Azië (maar ook in de rest van de wereld) een groot probleem is en waar meer aandacht voor zou moeten zijn. De conferentie werd gegeven bij een groot shopping center waar de rijkdom alom aanwezig is. De tegenstellingen in dit land worden echter pas zichtbaar als je je op straat tussen de gewone bevolking begeeft. Kinderen liggen op straat te bedelen alsof het straathonden zijn. Echt schrijnend! Dat de wereld maar toekijkt en vrijwel niets hieraan doet, is een grote schande!
Ik was gisteren dan ook even heel erg verdrietig, maar besef des te meer hoe goed dat wij het hebben en hoeveel geluk wij hebben dat wij in het Westen zijn geboren...
Vandaag heb ik de omgeving rond het hotel wat meer verkend. Ik heb o.a. een aantal tempels bezocht en ben ook helemaal boven in het State Tower geweest. Op de 64e verdieping (en shit, ik moest in de lift, want trappen kennen ze hier niet) hebben ze een groot terras waar een bar en restaurant zijn gevestigd. Vanuit daar kun je de hele stad zien. Echt super! Als ik na mijn Indochina trip nog geld over heb, ga ik daar eens drankje/hapje doen. Ik ben wel benieuwd naar het uitzicht in de avond nl...
Hier is het inmiddels bedtijd, dus duik er snel in. Morgen nog 1 dagje voor mezelf, voordat zaterdag mijn rondreis begint. Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs en een dikke zoen!

  • 26 November 2009 - 23:08

    José:

    Hoi Caroline, mooie foto's van Thailand, fijn dat het goed gaat met je, veel plezier en veel liefs we denken aan je xx José

  • 27 November 2009 - 10:48

    Mams:

    straks, komt oma jouw site bezichtigen en de mooie foto's en laat ik haar even een reactie geven, we proberen ook nog te skypen, liefs mams en tot straks

  • 27 November 2009 - 11:09

    Paps:

    Hey Caroline,
    Ja, je doet heel wat ervaringen op in zo'n megacity als BKK, maar daar zul je op je reis om het zuidelijk halfrond echt aan moeten wennen!!
    De foto's vanaf de state tower zijn echt gaaf, en 's nachts is het uitzicht even overweldigend, die stad schijnt nooit te slapen! Maar concentreer je eerst op de rondreis, die zal genoeg energie kosten! Liefs van
    paps

  • 27 November 2009 - 14:27

    Oma:

    lieve caro wat fijn dat je het zo naar je zin hebt geniet er maar lekker van we zijn zo blij dat we op deze manier contact kunnen hebben dag lieve caro tot snel, heel veel liefs en pas goed op jezelf kusjes en knuffels van je oma

  • 27 November 2009 - 20:25

    Maarten:

    Hoi Caroline,
    Erg mooi avontuur en overal zal je wat anders tegenkomen. Geniet ervan!
    Maarten

  • 29 November 2009 - 11:09

    Monique:

    lieve carootje, nu zit je in de trein naar Chiang Mai, 14 uur lang, de reis is nu begonnen, maak een hoop plezier en geniet maar met volle teugen, liefs mams

  • 29 November 2009 - 12:21

    Ellen Van Vliet:

    Hey lief! Blij te lezen dat alles goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt!! Geniet ervan! Dikke kus!

  • 29 November 2009 - 16:31

    Benoit En Miranda :

    hey meis,

    super om tr lezen. hier gaat alles prima, lekker genieten en de katten zijn te lief! vandaag bij pien geweest, super!
    prachtige foto's, we volgen je verslagjes...have fun....
    xsies en liefs b en m

  • 02 December 2009 - 08:57

    Mams:

    Blij van je te horen en dat het zo goed gaat met je , vandaag en morgen op de boot in Laos, wat zal het mooi zijn, geniet er maar van, liefs en dikke poen van mams

  • 02 December 2009 - 09:45

    Cune:

    Ben superblij te lezen dat het goed gaat! Laos..ruw bergachtige natuur, moet heel mooi zijn. Ook rondom de Mekong. Jee, je zult wel boordevol verhalen zitten..Enjoy & take care. Liefs, Cune

  • 03 December 2009 - 11:49

    Marjo (Arke):

    Hoi Caroline,
    Ik ben erg benieuwd naar je eerste indrukken van Indochina. Is de groep leuk en gevarieerd? Wacht vol spanning op je volgende verslag! Veel plezier en genietze...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 51878

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: