Sawadee! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Sawadee! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Sawadee!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

24 November 2009 | Thailand, Bangkok

Sawadee lieve mensen,

The eagle has landed in Bangkok City! Vanmorgen na een lange vlucht vroeg aangekomen en al een heel druk programma gehad. O.a. Siam en het bekende shoppingcenter bezocht (Ellen, winkels waar jij helemaal van uit je plaat zou gaan: Hermes, Dior, Gucci, Prada, etc.). Mijn ogen uit gekeken! Zo staan er bijv. op de 5e etage zelfs Maserati's, is er op de 6e etage een enorm grote sportschool en in een showroom op de 7e etage is een immense bioscoop en bowlingbaan. The Thai love shopping obviously! Vervolgens met een boot de rivier op om daarna op bezoek te gaan bij de familie van mijn Thaise vriendin Ning. Ongelofelijk hoe arm, maar gastvrij de mensen hier zijn! Ik werd met open armen ontvangen en als en koningin behandeld, echt super!
Nu ben ik wel gesloopt, dus duik zo lekker mijn bedje in.
Take care and we'll keep in touch!

Dikke poen!

• 24 November 2009 - 16:17

Naomi:

Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen en meteen in het wereldgedruis bent gestort. Nog zoveel dingen voor je te zien.....

Benieuwd naar je volgend reisverslag.

Knuf en xxx Nan

• 24 November 2009 - 16:24

Caro(II?):

Hi Caro!

Superfijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan!
    Dikke kus!
    (ik ga vanavond dan ook maar Thais eten!)

• 24 November 2009 - 17:02

Stefan DB:

He Carolien,

Fijn om te horen dat je goed en wel bent aangekomen en dat ze je nu al als een Koningin behandelen. Tja echte Royalty herkent men zo!;-)

• 24 November 2009 - 19:04

Miekje:

Hey Caro,

Leuk om van je te horen en super dat je goed bent aangekomen! Geniet van al je indrukken en vooral van het weer....hier is het ook lekker warm en zie ik aan de lopende band Maserati's!!

Dikke knuffel en slaap zacht. Miekje

• 24 November 2009 - 21:18

Roland:

Hoi Caroline,

Leuk om iets van je te vernemen via deze weg.
    Fijn om ook te horen dat de reis goed verlopen is.

Wat het weer betreft zit je om de omgeving van Bangkok in ieder geval goed komende week, overwegend droog en overdag zo'n 30 tot 32 graden, 's nachts gemiddeld rond 22 graden.
    Hier in Nederland is het nu echt herfst geworden met veel regen en storm, je mist dus niets.

Ik wens je héél véél plezier toe enne ne dikke poen truk

• 24 November 2009 - 22:22

Koekie:

Hé mup,

Fijn te horen dat je veilig bent geland. Take it easy....je moet nog 163 dagen ;-).

Dikke knuf

• 25 November 2009 - 08:00

José En Piet:

Hallo Caroline, wat fijn dat het eerste stuk van de reis zo fijn voor je was, ga zo de komende maandjen door,genieten maar, veel groetjes uit Geulle

• 25 November 2009 - 09:51

Hasta:

Hee Caro!!
    Geniet ervan, ben blij dat alles goed is. Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat zien en meemaken, dus ook benieuwd naar de foto's!
    Zie het wel weer!
    XXX van Es.

• 25 November 2009 - 11:38

Agnetha:

Heeeeej Wijffie!!

so so !!! klinkt als n sprookje ;)

Leuk dat Ning je super aardig ontvangen heeft hihhi.

Wens je verder nog heeel veel geluk en plezier toe he meissie!

Tot horens ! Kuzzzzzzz!!!

• 25 November 2009 - 12:42

Marjo Roermond:

Lieve Caro,

het avontuur is dus eindelijk begonnen. Het lijkt wel Sinterklaas: lang gewacht en nu gekregen! Geweldig wat je al voor indrukken hebt opgedaan en zo te horen ook hele grote tegenstellingen gezien. Geniet van het vervolg en we blijven je a.h.w. volgen.
    Veel liefs van Marjo, Yvonne en Ramon.

• 25 November 2009 - 17:04

Mam:

caro, ik ben trots op je, liefs mams

• 26 November 2009 - 09:16

Marjo:

En...al een beetje gewend aan de "Thai" en niet te vergeten de temperatuur?? Nog even en dan kun je je eerste belevenis tegemoet zien..Chiang Mai, Vientiane, Ninh Binh, Hoi-An enz. enz.....!!Laat je maar lekker verrassen door alle moois.
    Vegetarian meals ok rest van vluchten. Alles nogmaals voor je gecheckt.
    VEEL PLEZIER!

• 26 November 2009 - 09:56

Coenilla ;):

Ceetje, heerlijk om te horen dat je geniet en zo veel mooie dingen ziet (nu we toch aan het rijmen zijn: groetjes van Sint & Piet)! Ongelooflijk wel dat Bangkok binnen (betrekkelijk) korte tijd van een klein handelscentrum tot zo`n metropool is uitgegroeid! Je zult je vast niet vervelen daar en voor heimwee heb je beslist ook geen tijd :). Enjoy & have lots of fun! Dikke knuf!

• 26 November 2009 - 13:04

Monique:

zal wel heel schokkend zijn geweest, het symposium white ribbon??
    dikke poen en tot skypes,mams

• 29 November 2009 - 12:22

Ellen Van Vliet: