Korte update Caro in Laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Korte update Caro in Laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Korte update Caro in Laos

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

03 December 2009 | Laos, Luang Prabang

Sabaidee allemaal!

Bij deze even een heel kort verslagje vanuit Luang Prabang, Laos. We zijn zojuist gearriveerd en erg moe van een lange reis vanuit Bangkok via Chang Mai en over de Mekong rivier naar bestemming Luang Prabang. Het gaat heel erg goed met me. De groep is heel klein (maar 6 mensen), maar erg gevarieerd en heel gezellie. Ik heb het helemaal naar mijn zin! Ook de reis hierheen was een hele ervaring, waarover ik jullie graag binnenkort wat uitgebreider bericht. Nu eerst maar even een beetje bijkomen...
Take care en tot de volgende (wat uitgebreidere) update vanuit Indochina (hopelijk met foto's ed.)!

Heel veel liefs en een dikke knuf,

xxx

  • 03 December 2009 - 15:13

    Stefan DB:

    He Caroline,

    Veel plezier in Laos.

    Kijk uit naar je volgende updates!

    p.s.: hoe gaat het met de foto's? ;-)

  • 03 December 2009 - 15:32

    Ralph Cadier :

    He Caro,

    Alles kits daar lees ik, mooi dat het allemaal goed gaat en dat je een leuke groep hebt. Ben voorzichtig.
    groetjes en toi toi toi

  • 03 December 2009 - 15:39

    Cune:

    Ceetje, klinkt super. Ben benieuwd naar de verhalen! Dikke knuf!

  • 03 December 2009 - 15:41

    Miekje:

    Lieve Caro,

    Ik dacht net weer aan je. Ik kwam aanlopen en zag op het dak van mijn auto de door jou geschreven tekst staan.Ik mis je en wil foto's zien!! Enjoy.
    X Miekje

  • 03 December 2009 - 18:55

    Mams:

    lieve carootje,
    blij te horen dat het zo goed gaat, wat een ervaring met die ratten , ik zou het hele dorp bij elkaar geschreeuwd hebben, dapper van jou hoor, liefs en tot snel dikke zoen, mams

  • 03 December 2009 - 23:19

    Benoit En Miranda :

    zo te horen heb je het super naar je zin, ga zo door!!!haha
    Hier is alles toppie, tijger is op dit moment met mijn knijn aan het stoeien....
    dikke x b en m

  • 04 December 2009 - 09:57

    Oma:

    Heb nachtmerrie van de ratten gehad, knap van jou dat je er zoveel van houdt, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt, wees voorzichtig en geniet nog maar lekker, ik denk steeds aan je en bid voor je, dag lieve caroline tot spoedig, dikke knuffel en kusjes, oma

  • 04 December 2009 - 15:43

    Paps:

    Dacht ik, dat je de ratrace net wou ontlopen, begin je me daar in Laos opnieuw!
    Maar dat schijnt erbij te horen en zolang je ze niet moet opeten...
    Alhoewel, gegrild schijnen ze het lekkerst te zijn!
    Ok, wens je ook verder in Laos veel sterkte en geen sterke verhalen! Paps

  • 04 December 2009 - 16:02

    Mams:

    lieve caro, gelukkig beter hotel nu, met wat meer comfort, zo te horen gaat het heel goed met je, en daar ben ik erg blij mee, amuseer je morgen met de olifanten en het kajakken, liefs en dikke zoen mams

  • 05 December 2009 - 00:37

    Annette:

    Hé Mup, wat fijn te horen dat het zo goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt.

    Enjoy en have some fun

    Bacio XX

  • 05 December 2009 - 16:36

    Maud:

    Hey meissie wat geweldig!! Ik ben even bij Monique en Katja en ga je thuis ook volgen met je reis !!! Veel avontuur!!groetjes Maud

  • 06 December 2009 - 14:16

    Mams:

    lieve Carootje,
    goed aangekomen in Vientiane? alles naar wens?
    Hier alles okay, dikke poen en heel veel liefs van mams en Katjaxxx

  • 07 December 2009 - 10:53

    Ellen Van Vliet:

    Hey lief! Blij te lezen dat het zo goed met je gaat! Have fun! dikke x Elke

  • 07 December 2009 - 12:21

    Cune:

    Hee Caro, zo te horen heb je het super naar je zin! Hartstikke fijn. Leuk uitgaansleven in Vientiane? Mooie stad? Have fun en tot mails/skypes. X, Cune

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 51908

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: