Jetzt geht's los!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Jetzt geht's los!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Jetzt geht's los!!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Een bijzonder goede avond lieve mensen,

Nog een paar uurtjes en dan gaat Caro eindelijk deze koude, natte Nederlandse bodem verlaten voor (hopelijk) warmere oorden...
Onwijs bedankt voor alle lieve berichten! Echt gaaf dat jullie zo met me meeleven! Ik zal iedereen onwijs missen, maar uiteraard hou ik jullie regelmatig op de hoogte van mijn avonturen!
Take care, veel liefs en een hele dikke knuf oet Wieck!

xxx

• 23 November 2009 - 09:18

José:

Hallo Caroline, veel plezier een goede vlucht en toi toi toi, we denken aan je liefs José

• 23 November 2009 - 09:49

Paps:

Hey Caroline,
    Als je dit leest, ben je misschien al in Helsinki of nog verder in het zwoele en hete BKK!!!
    Hoop gauw van je te horen en houd je taai!!!
    Paps

• 23 November 2009 - 12:09

Naomi:

Vrouwke, enjoy the wonders of the world!

Take care, Caro!

We'll meet again.

xxx

• 23 November 2009 - 14:58

Mam:

we hebben je vandaag in storm en stromende regen tot aan dusseldorf vergezeld, na de nodige traantjes afscheid genoemen, we wensen je een superfijne reis en vooral heel veel genieten. wat leuk dat je nog een oude schoolvriend tegenkwam in het vliegtuig naar Helsinki. Dikke zoen en tot mails, skypes , msn of sms, mams

• 23 November 2009 - 16:00

Marjo:

Caroline,

ik wens je nogmaals een fantastische wereldreis.
    Nog bedankt voor de mooie bloemen. Ik heb echt met heel veel plezier aan deze reis gewerkt. Geen moeite teveel hoor, met alle liefde en plezier gedaan.
    En...nu begint het echte genieten voor jou. Laat alles maar over je heen komen en beleef en geniet van alle moois dat je op je weg tegen komt. De contrasten, de kleuren, de geuren, de mensen...HEEL VEEL PLEZIER!!tot over 166 dagen!!

Marjo
    Arke