Nog 7 nachtjes slaapjes doen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes slaapjes doen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes slaapjes doen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

16 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Hier vanuit het koude Mestreech het eerste berichtje van Caro's weblog! Eens even testen hoe het hier allemaal werkt...
Graag wil ik bij deze Cuneertje en alle andere lieve vriendinnetjes van harte bedanken voor het geweldige surprise afscheidsfeest! Was echt helemaal superdepuper!
Lieve luitjes, ik ga jullie allemaal heel erg missen, maar over 173 nachtjes slapen ben ik alweer thuis hoor! Dus geniet maar van de rust, ha, ha! In Mestreech kan over 7 dagen i.i.g. de vlag uit ;)!
Take care and we'll keep in touch!

Dikke knuf,

Caro xxx

• 16 November 2009 - 22:15

Pien (Spirithorses):

Jaaah.... hij doet ut.....

Wij zullen hier regelmatig komen kijken om op de hoogte te blijven van je avonturen.
    Geniet ervan, het is je gegund. Tot over 173 en-nog-wat nachtjes!

Liefs, Jack en Pien

• 16 November 2009 - 23:01

Aline:

Hi dushi
    Nu gaat het dan toch echt gebeuren! Kom je ook nog even langs Curacao? Heel veel plezier. Geniet ervan, savour every moment. Ik ga je volgen. Dikke kus

• 17 November 2009 - 09:02

Paps:

Hallo, lieve meid!
    Houw bericht is aangekomen, alles werkt en hopelijk blijft het zo voor de rest van je reis...
    Is wel ontzettend fijn, dat je op die manier toch in kontakt kunt blijven en oude paps dus weet hoe het met stoute dochter gaat daar in den vreemde...
    Fijne dag nog, hier schijnt de zon en wordt het 20!!! graden, haast tropisch!!!
    Dikke poen van
    dikke paps

• 17 November 2009 - 10:45

Annette:

Hé Mup,

Het was ook heel gezelli.Als ik je niog ergens mee kan helpen hoor ik het graag, anders....tot ergens deze week...dikke knuf

• 17 November 2009 - 11:45

Esther:

Ha lieve Caro.
    Was ook erg leuk allemaal, en Cune heeft dat echt goed geregeld!! Heb je nog een voicemail ingesproken, ik zie/spreek je nog deze week. Het wordt zoiezo allemaal onvergetelijk voor je!! halfjaartje is zo om, voor je het weet ben je weer terug bij tijgertje en kilo.
    Poen, Es.

• 17 November 2009 - 11:53

Marjo Roermond:

Lieve Caroline,

Spannend hè, nu het er op aan gaat.Voor het thuisfront in ieder geval een "veilig" gevoel dat we jou als het ware kunnen volgen. Yvonne, Ramon en ik wensen jou heel veel reisplezier en leuke avonturen onderweg. Tot binnenkort en liefs van Marjo

• 17 November 2009 - 21:14

Bamske:

*zwaaaaaai*!!!

• 18 November 2009 - 10:13

Cune:

Hee Ceetje!

Top, alles werkt! De reis kan beginnen! Ben superbenieuwd naar je avonturen!! Pas goed op jezelf, geen snoepjes van vreemde mannen aannemen en vergeet je rugzak niet maandag ;).
    Ik ga je missen, meis. Spreek je gauw.

Dikke knuf, Cune

• 18 November 2009 - 17:57

Debbie:

hallo meis,

super leuk dat je nog even op mijn werk langs bent gekomen! ik wens je een heel fijne reis en wees aub voorzichtig! je weet waar ik werk (LT) dus als er iets is .... maar daar gaan wij niet van uit. heel veel plezier en als je terug bent staat de koffie voor je klaar.

dikke poen vaan Deb

• 20 November 2009 - 12:45

Wencke:

Lief! HEEEEEL veel plezier...maak er wat van...pas op voor akelige dieren...

kussss ook van Sammie
    xxx

• 22 November 2009 - 14:18

Miek Duin:

Lieve Caro,

Geniet van alles en take care!