Studiewurm in Riga - Reisverslag uit Riga, Letland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Studiewurm in Riga - Reisverslag uit Riga, Letland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Studiewurm in Riga

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

31 Mei 2011 | Letland, Riga

Labdien lieve mensen!

Ka jums iet? Oftewel vrij vertaald: alles wel daar aan het thuisfront? Ik hoop van harte van yes! Bij deze een kort berichtje uit het verre, hoge noorden. Koud hoef ik vanaf heden even niet meer te zeggen want jawel, ook hier is het inmiddels volop lente :)! Alles staat in bloei en de parken zien er werkelijk schitterend, kleurrijk en verzorgd uit. Ook qua temperatuur hebben we niets te klagen, het lijkt wel bijna zomer! Helaas kan ik momenteel nog niet zo heel veel van al dit moois genieten, want ik zit midden in mijn examenperiode welke op zijn zachst gezegd nogal heftig en enerverend is. Het merendeel van de vakken heb ik tot mijn grote opluchting inmiddels reeds afgerond, maar voor een aantal vakken dien ik nog examen te doen. Als het goed is (m.a.w. wanneer ik alles gehaald heb), ben ik vanaf 13 juni vrij en kan het grote, lange genieten gaan beginnen ;)! Het grootste deel van mijn vakantie zit tot mijn verbazing alweer volledig volgeboekt (o.a. met tripjes naar Rusland, Duitsland, Spanje, etc.), maar ik zal zeker ook een aantal weken in het Maastrichtse e.o. verblijven (waarschijnlijk ergens midden augustus). Ik kijk er heel erg naar uit en verheug me onwijs dan jullie allen (mijn dierbare vrienden en familieleden) weer te zien!
Maar eerst zal er dus nog even hard gewerkt moeten worden... Fingers crossed!
Totdat we ons wederzien, please blijf gezond (in het bijzonder mama die al een aantal weken ziek is) en gelukkig en hopelijk houden we contact! Weet dat ik aan jullie denk en jullie heel erg mis!

Zonnige groetjes uit Riga! :)

xxx

  • 31 Mei 2011 - 06:47

    Mam:

    Lieve Caro,
    Ga nu en laat je snel weten, nu even duimen voor mij, xxx

  • 31 Mei 2011 - 08:30

    Marjo Roermond:

    Hoi Carootje,

    Wat vliegt de tijd toch: met Pasen samen een leuk tochtje gemaakt en inmiddels zijn er al weer heel wat weken verstreken en ben jij bijna door jouw examens heen. Nou ja...... de laatste lootjes voor dit jaar dan.
    Als je in augustus weer in Maastricht bent kunnen we weer iets samen doen met oma, als je dat leuk vind tenminste.
    Fijn dat je ook naar Spanje gaat, niet alleen voor de verandering van omgeving maar ook om te ckecken hoe het met je moeder gaat. Doe ze veel groetjes van mij daar.
    Ik wens je nog heel veel succes met je resterende examens: gaat helemaal goed komen! Tot in augustus, liefs van Marjo

  • 31 Mei 2011 - 16:13

    Paps:

    Bedankt alweer voor je verslag uit Riga, altijd leuk om iets van je te horen cq te zien! Duimen doe ik heel vaak voor je en hoop dat het ook wat helpt. Nu nog effe de laatste weekjes en examens wegwerken, dan kan de grote welverdiende vakantie voor jou
    beginnen en zullen we elkaar hopelijk gauw in us schoen Mestreech ontmoeten, ok?!
    Veel liefs en sterkte voor de laatste loodjes,
    paps
    ps: met Oma Regina alles ok, ze wordt momenteel prima verzorg door Geli!

  • 01 Juni 2011 - 14:05

    Nan:

    Nou ik sta te poppelen om je te zien in de zomervakantie. 13 juni hangt al bijna om de hoek. Al enig idee wanneer je precies in het Limburgse bent?

    Succes met de rest van je exames!

    xxx Nan

  • 02 Juni 2011 - 10:24

    Esther:

    Hey Caro,

    Veel succes met die examens nog, fijn dat het daar ook eindelijk lekker weer is!
    Kom in Augustus maar eens gezellig kijken naar ons huisje!!
    Tot snel!!
    XXX

  • 05 Juni 2011 - 19:28

    Riekelt & Co:

    Ha die Caro,
    Nog een weekje ploeteren dus en dan wat meer rust!
    Veel succes ermee.
    Groetjes,
    Riekelt & co

  • 06 Juni 2011 - 10:42

    Crista:

    Hoi Caro, veel succes met de laatste loodjes! Gaat je vast lukken! Geniet daarna lekker van je welverdiende vakantie.

    Groetjes, Crista, Dave en Patrick

  • 12 Juni 2011 - 16:21

    Mam:

    lieve Caro,
    Heeeeeel veeeeeel succes voor morgen met anatomie, gaat vast lukken, zal je heel veel energie sturen. Dan ben je klaar, endenk maar aan de lange vakantie die je dan voor je hebt, zalig toch?
    Heel veel liefs, dikke zoen van uit Spanje
    p.s. straks skypen we nog effen hoor doei

  • 14 Juni 2011 - 19:26

    José:

    Hoi Caroline,, nu zal je wel al klaar zijn met je examens,, ik hoop dat je weer alles gehaald hebt,, het zal vast wel,, dan kun je van de vrijheid gaan genieten en vakantie vieren , als je naar Spanje gaat doe ze daar de groetjes,, wij zijn hier al 3 weken aan het wachten om weg te gaan met vakantie, het is altijd maar regenweer in Oostenrijk en ook het zuiden van Duitsland,, we zien wel wanneer het beter wordt,, misschien zie ik je nog in Bunde,, ik wens je een mooie zomer en tot ziens groetjes van Piet en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: