Rainy Riga.... - Reisverslag uit Riga, Letland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Rainy Riga.... - Reisverslag uit Riga, Letland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Rainy Riga....

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

16 Juni 2011 | Letland, Riga

Lieve mensen,

Even een kort berichtje van mij uit een regenachtig Riga. De zomerzon is al een paar dagen achter een dik pak wolken verdwenen en het regent/onweert van tijd tot tijd. Echt warm is het ook niet meer. Dus Ien wanneer je zaterdag komt, neem alsjeblieft wat zon en warmte mee :)!
Wel een beetje jammer van het weer, want de zomervakantie is sinds afgelopen maandag voor al mij aangebroken. Jawel lieve mensen, ik heb alle examens gehaald en mag met een gerust hart geruim 2 maanden genieten van de welverdiende zomerreces! Het waren een paar zware weken met veel stress, nog meer studiedruk en weinig slaap. Iets wat zich nadien bij mij (as usual) helaas weer eens geuit heeft in een rondje ziek zijn. Ik denk dat ik een of ander griepvirusje heb opgelopen, want ik voel me al dagen tamelijk beroerd :(. please duim voor me dat ik gauw weer boven jan ben, want zaterdag a.s. komt Ineke al en we hebben nogal wat leuke dingen op de agenda staan... Mijn visum voor Rusland is geregeld en vlucht en hostel voor St. Petersburg zijn ook reeds geboekt. Ook vieren we zaterdag Ineke's verjaardag hier en zullen we het grootste feest van de Baltische Staten, te weten Janis (oftewel midsummernight), hier meevieren de 23e. Waarschijnlijk ga ik begin juli nog een paar dagen fietsen aan de kust en dan zal ik weer richting het zonnige zuiden afreizen. Eerst zal ik een tijdje in us sjieke en sjoene Mestreech verblijven, waarna ik met mijn vader naar Bayern zal gaan. Fijn eindelijk weer eens oma Regina en de rest van de family weer zien! Vanuit daar vlieg ik naar mama, Katja en de drie musketiers in Spanje en begin augustus ben ik dan als het goed is weer in Maastricht voor een paar weken. Allemaal leuke vooruitzichten waar ik me onwijs op verheug! Ik heb mijn vrienden en familie onwijs gemist en ben onwijs blij jullie allen weer te zien in de komende weken! Tot die tijd, take care, stay happy and healthy and please keep in touch :)!

Dikke knuffels,

Caro xx

  • 16 Juni 2011 - 10:21

    Esther:

    Proficiat met het halen van je examens, amuseer je in de tussentijd en tot snel in Mestreech!!! XXX

  • 16 Juni 2011 - 10:37

    Marjo Roermond:

    Proficiat met het behalen van al je examens! Ik wist wel dat het zou lukken maar ja.... dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Al die leuke vooruitzichten zorgen er beslist voor dat je snel weer opknapt.
    Het weer is hier de laatste 2 weken ook niet best: van alles wat, onweer, fikse regenbuien, beetje zon maar.... dus de echte zomer moet nog komen.
    Misschien wacht ie wel op jouw thuiskomst??????
    Ik wens je in ieder geval een hele relaxte vakantietijd en heel veel plezier. Als je weer in Maastricht bent, bel me even dan kunnen we weer een uitje met oma plannen. See you, knuffel van Marjo.

  • 16 Juni 2011 - 14:50

    José:

    Ha Caroline,, geweldig dat je al je examens gehaald hebt, Proficiat !!
    We hadden het ook wel verwacht van jou ,, maar je moest het toch ook waar maken,, iedereen kan trots op jou zijn geweldig goed,,, wij wensen je een mooie zomer en wordt snel weer beter,veel liefs,,, Piet en José


  • 16 Juni 2011 - 15:55

    Paps:

    hallo, lieve dochter,
    we hebben vanmiddag al geskypt en feliciteren met je examens hoeft dus ook al niet meer (wel op zoek gaan naar nieuwe duimen)! Dat met die regen is overal zo'n beetje in ons oude werelddeel, zelfs in la douce France schijnt het te druppelen...
    Dus blijft nix anders als ervoor zorgen, dat het zonnetje in onszelf schijnt!!
    Net Ulla afgehaald van het station, dus effe 3 roostervrije dagen...
    Wens je gauw beterschap en denk eraan: kamilletee is goed voor twee!!
    Dikke knuffel
    van paps

  • 16 Juni 2011 - 21:32

    Xuan:

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van al je examens. Heel veel beterschap. Hoop dat je griepje snel voorbij is zodat je lekker van je welverdiende vakantie kunt genieten.

    Groetjes,
    Xuan

  • 17 Juni 2011 - 00:05

    Roland:

    Van harte gefeliciteerd met het halen van al je examens !!!
    Echt knap hoor, alles in 1 keer en dan ook nog eens in het engels, ik doe het je niet na.
    Geniet nu maar lekker van je welverdiende vakantie.
    Gooi die virusjes maar aan de kant, lekker relaxen nu zijn de beste vitaminen, in ieder geval beterschap.
    Na 3 maanden zomerweer in Maastricht (maart-april-mei) is de herfst nu begonnen, de ene plensbui na de andere valt, de korte broeken kunnen weer de kast in en een jas is niet overbodig meer.
    Hopelijk wordt dit niet de trend voor juli-augustus.
    Je hebt een druk programma de komende 2 maanden zie ik, maar ik hoop dat ik je dan in augustus weer eens mag ontmoeten, het is alweer zó lang geleden he...

    Veel groetjes vaan neef Roland ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: