Kangaroos, wombats and little blue pinguins! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Kangaroos, wombats and little blue pinguins! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Kangaroos, wombats and little blue pinguins!

Door: Carodeparo

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Maart 2010 | Australië, Hobart

Hallootjes allemaal!

How are you all doing back home? I really hope ok!!
Hier even een heel kort berichtje vanuit Tassie (erg weinig tijd, want mijn vliegtuig vertrekt zo naar Sydney)! Ik heb net een 6-daagse rondreis achter de rug door een prachtig Tasmanie.
Ik ben van het gezellige en artistieke Hobart (erg leuk: Salamanca Market) via de West Coast en het geweldig mooie Cradle Mountain (hele heftige bergtocht van dik 5 uur gemaakt daar) naar Davenport gereden. Overal zijn kangaroos, wallaby's, tasmanian devils en wombats in het wild. Echt Aussie, dus! Via Launceston zijn we doorgereden naar de East Coast. O.a. Bay of Fire is echt heel erg mooi met allemaal little blue pinguins tussen de rotsen.
Gisteren zijn we doorgereden naar Wineglass Bay waar we met drie dappere dodo's een hele stijle berg hebben beklommen. Het was erg heavy, maar het uitzicht van daarboven was meer dan de moeite waard! Pics later...
Vandaag zijn we naar een wildlife park geweest waar ze allemaal zieke/gewonde kangaroos en tasmanian devils oplappen en verzorgen.
Mijn oprechte excuses, helaas moet ik stoppen nu (verhaal is na het lezen ook nog echt niet compleet, details komen later nog wel), maar jullie kunnen hopelijk lezen dat ik het nog steeds enorm naar mijn zin heb op reis (al mis ik jullie wel enorm!). Ik maak zoveel mooie dingen mee :)!
Morgenvroeg vertrek ik vanuit Sydney naar Zuid Amerika, waar ik ook onwijs veel zin in heb.
Take care en vanuit Hobart Airport een hele dikke knuf voor iedereen!

Liefs, Caro xxx

• 05 Maart 2010 - 07:35

Pien (Spirithorses):

Sjee, dus nu zit jij in het vliegtuig terwijl onze dag net begonnen is. Hier is het nog koud maar zonnig (rijp op de velden) en er is vanmiddag en morgen weer (natte) sneeuw voorspeld. De temperatuur is op dit moment - 2,3 graden. Wat een tegenstellingen he, weird gewoon....

Ik geef regelmatig een update van hoe het met je gaat aan iedereen die je kent bij ons, dus we blijven je volgen!!!!
    Take care, ik ga nu richting paarden terwijl jij in de lucht vliegt :D

Pien en de Spirithorses crew.

• 05 Maart 2010 - 07:57

Cune:

Hee Caro,
    je hebt de zieke/gewonde kangaroos en tasmanian devils toch niet in je rukzak gestopt en meegenomen in het vliegtuig he ;)?! Take care meis, we reizen met je mee. XX

• 05 Maart 2010 - 08:01

Cune:

rugzak bedoel ik :)

• 05 Maart 2010 - 08:34

Erno:

Hi Caro,

Hoe Wombats eruit zien, moet je me later maar eens uitleggen. Mooie reiservaringen die je weer hebt opgedaan. Een hele goede vlucht naar Zuid Amerika en alvast héél veel plezier daar!

liefs,

Erno

• 05 Maart 2010 - 09:01

Mam:

Lieve Carootje,
    Wat een indrukken allemaal, over een aantal uren een lange vliegreis naar Zuid Amerika, hoop dat je wat kunt slapen, want daar is het weer 6 uur vroeger. Heel goede reis en vlucht en tot snel aan de bel.
    Liefs en dikke poen,
    Mams

• 05 Maart 2010 - 09:49

Esther:

Ha die Caro
    Heb nog een leuke dag in Sydney en een geweldige tijd in Zuid Amerika.
    Heb je ook pic's van de tasmanian devils gemaakt? benieuwd!
    Maybe tot weer eens op msn!!
    XXX,Es.

• 05 Maart 2010 - 11:38

Oma:

lieve caro,
    Wat fijn dat je zo geniet, ik geniet met je mee. Ga nu met mam naar Valle Dieu en zal daar een kaarsje voor je branden, en hopen dat alles goed met je gaat.
    Heel veel liefs, kusjes en knuffels, mis je heel erg, Oma

• 05 Maart 2010 - 13:43

Aline:

zijn die wombats zo cuddley als ze er uit zien of kunnen ze net als koala's die klauwen gemeen gebruiken? ben benieuwd hoe je Zuid-Amerika gaat ervaren... Is het daar nu ook al zo frisjes als in mei wanneer wij er zijn? viel me ff vies tegen dat we zulke warme kleren moeten meenemen! maar aan de andere kant, kunnen we al weer ff wennen aan dat nederlandse klimaat. dus geniet er nog maar met volle teugen van zodat je er lang op kan teren!!! Memories last a life time!!! dikke kus en mocht je toch nog ff langs Curacao kunnen komen voor 30 april, jjjjeeeeeee (wishful thinking i know)

• 08 Maart 2010 - 14:27

José:

Ha Caroline, fijn dat je nog steeds aan het genieten bent,, ga nog maar wat door zo, want het schiet al op nu, nog 2 maanden en je bent weer thuis en iedereen blij dan, hier is alles oke, het gaat richting lente en vakantie ook voor ons,, wij gaan met de kinds naar Italië voor een week in Mei, niet zo ver en we vliegen er naar heen, dat is wel prettiger vooral omdat het kleintje ook mee gaat. Wij wensen jou nog veel plezier en tot ziens, groetjes van PIet en José

• 09 Maart 2010 - 12:33

Mam:

Buenas dias Carolina,
    Como estas? Nu is het Spaans spreken in Zuid Amerika, maar gelukkig heb je al wat geoefend.
    Heel veel plezier en geniet vooral van alles, Liefs, dikke zoen van ons