From Russia with love.. - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu From Russia with love.. - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

From Russia with love..

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 Juni 2011 | Rusland, Moskou

Dag lieve mensen!

Vanuit het mooie St. Petersburg een kleine groet aan jullie! Het is te kort om nog kaarten te schrijven, maar bij deze denk ik dus toch even aan jullie allen! De stad is werkelijk prachtig en er is zoveel te zien en te doen! Een uitgebreide update volgt later deze week... We genieten met volle teugen van onze laatste zonnige dag in het voormalige Leningrad en vanavond vliegen we weer terug naar Riga voor het midzomernachtfeest:)! Slaap krijgen we eigenlijk veel te weinig met deze white nights waarin het vrijwel niet meer donker wordt, maar genieten doen we deste meer;)!
Take care en we houden contact! Tot gauw!

Veel liefs en dikke knuffels,

Caro xx

• 23 Juni 2011 - 08:06

Mam:

Hallo dames,
    Wat moet dat prachtig zijn S.t Petersburg, waren jullie ook in de Hermitage, ben benieuwd naar de verhalen. Geniet er maar van en een goede terugvlucht weer naar Riga,
    liefs, Katja en mams

• 23 Juni 2011 - 08:13

Marjo Roermond:

He wereldreiziger; jij komt nog eens ergens! Al was het maar kort, je hebt in ieder geval weer een ander stukje van de wereld gezien. En nu het midzomernachtfeest, lijkt me heel apart. Van slapen zal inderdaad niet veel komen maar dat kun je later inhalen. Geniet van de momenten dan kun je achteraf nooit zeggen dat je iets hebt gemist.
    Liefs van Marjo

• 26 Juni 2011 - 16:35

Paps:

Hey Caro,
    Pluk de dag, al is het in de nacht, zou ik maar zeggen!! Ben blij dat jullie zo hebben kunnen genieten in het mooie St. Petersburg en als klap op de vuurpijl dan ook nog een heus midzomernachtsfeest in Riga...
    Maar Maastrichter nachten kunnen ook lang zijn, zoals je uit ervaring weet en daar kun je binnenkort ook weer van genieten, geluksvogel wat je bent!!!
    Verheug me erop om al je ervaringen binnenkort persoonlijk door jou verteld te krijgen!
    Paps

• 05 Juli 2011 - 18:19

Mams:

inderdaad prachtige foto,s, geweldig wat een stad, liefs, mams xxx