Merry x-mas my dear family and friends! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Merry x-mas my dear family and friends! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Merry x-mas my dear family and friends!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

25 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hohoho lieve mensen!

Vanuit een koud en besneeuwd Mestreech wil ik jullie graag hele fijne, knusse en vredevolle kerstdagen en alvast een goede "rutsch" richting het nieuwe jaar wensen. Ik hoop van harte dat 2011 voor allen die mij zo lief en dierbaar zijn veel gezondheid, geluk, liefde, wijsheid en zonneschijn zal brengen! Ook al ben ik dan vanaf eind januari voorlopig even een tijdje het land uit, you will always be in my heart! Weet dat jullie welkom zijn bij mij in Riga (en ik hoop ten zeerste dat er van dit aanbod veel gebruik gemaakt zal gaan worden, want ik ga jullie namelijk onwijs missen...) :)!

Veel liefs en een hele dikke kerstknuffel,

Caro xxx

  • 26 December 2010 - 09:43

    Mam:

    Ook voor jou heel veel geluk voor 2011 en gezondheid. Eindelijk kun je je droom gaan waarmaken en geneeskunde studeren. Wij zullen je ook vreselijk missen, maar ziijn ook heel blij voor jou. We zullen elkaar vaak spreken via skype en je zult altijd bij mij zijn in mijn hart.
    Dag kerstengeltje, tot straks. Liefs en dikke zoen van Oranjeplein 95.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 December 2010 - 10:18

    Paps:

    Lieve Caro,
    We hebben elkaar gisteravond nog gesproken, dus ik hoef hier niet te herhalen, dat ik je ook een zalig kerstfeest en een fantastisch jaar 2011 wens met alles, wat je hartje begeert! Je hebt zoveel mensen aan je zij die om je geven, waar je ook bent op deze aardbol! Komt dus altijd goed!!!!
    Heel veel liefs van
    paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 51889

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: