Riga, here I come! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Riga, here I come! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Riga, here I come!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

12 December 2010 | Nederland, Maastricht

Lieve familieleden en vrienden,

Voor de mensen die het wellicht nog niet wisten, ik ben eindelijk officieel aangenomen aan de Riga Stradins University en mag in januari 2011 gaan beginnen met de studie geneeskunde in het bitterkoude Letland! Een langverwachte droom die eindelijk lijkt uit te gaan komen!
Uiteraard moet er voor die tijd nog een hoop geregeld worden zoals het vinden van een passend nieuw huisje voor Caro en haar beestenbende.
Er morgen is het zover: ik vlieg even een paar dagen naar Riga om de stad en uni uit te checken en uiteraard om op huizenjacht te gaan! Ik ben me mentaal al aan het voorbereiden op de barre kou, want het kan er behoorlijk vriezen (temperaturen van min 10-15 zijn daar vrij normaal in de winter, brrr!!). Ik zal jullie nader berichten als ik wat meer van de stad ed. heb gezien.
Tot die tijd wens ik iedereen het allerbeste toe! I'll keep in touch, and hopefully you too!

Liefs, Caro

• 12 December 2010 - 19:18

Wencke:

Lieve schat! Heel veel plezier...enne...een extra kamertje voor mij en me sammie he:-)
    Xwencke

• 12 December 2010 - 20:25

Katrien:

Wauw wat ruig! Lang leven het doorzettingsvermogen! Jij ben het voorbeeld van dat dromen uiteindelijk waar worden!

Liefs Katrien

• 12 December 2010 - 21:23

Esther:

Hoi Caro,
    Veel geluk met je nieuwe start in Riga, maar dat komt wel goed met je! Amuseer je de komende dagen GENIET van je toekomstige uitdaging!
    XX, oet Hier.

• 13 December 2010 - 08:10

Mam:

We zijn heel trots op je, een hele prestatie en heeeeeel spannend, een goede reis en een "warm" onthaal in Riga, tot straks, dikke zoen, Mams en Katja en de beestenbende, p.s. met Nora gaar het heeeeeel goed. xxxx

• 13 December 2010 - 08:40

Erik:

Hey Caro ! Good bizzy (in goed engels haha)!!Dream it, wish it , do it :) Succes met het zoeken van een huisje en alle voorbereidingen! Komt goed. Neem je een flinke tas thee mee?keeps you warm :) Mooi dat het Nora weer goed gaat ! Speak soon !!

• 13 December 2010 - 09:49

Paps:

Nou, in dit illustere rijtje moet je pa natuurlijk ook erbij staan, dat snap je wel! En dan heb je in mijn persoon ook nog een gratis (en van zijn eigen deskundigheid zoooooo overtuigde) OG-deskundige, dat kan niet missen!
    Wens je van harte fijne en succesvolle dagen daar in het koude Riga en tot gauw! Paps

• 13 December 2010 - 10:27

Nannie:

Ahhhhhh..!!!!
    Top vrouwke! Your wish came through. Excellent!

I'm really gonna miss you. That's bugger! Mr niet niet uit het oog uit het hart. Keep in touch!

BTW enige kans that I CU before leaving? Trouwens hoest met Nora?

XXX Nan

• 13 December 2010 - 10:37

Erno:

Hey Caro,

Dit is natuurlijk té gek nieuws!! Je had al aangegeven dat het in de koker zat, maar dat het nu toch eindelijk zover is, is wel heel tof. Heel veel succes met het vinden van een "studentenkamer" daar en natuurlijk zien we elkaar nog voordat je definitief naar Riga vertrekt.

Liefs,

Erno

• 13 December 2010 - 15:19

Maud:

Wat cool meid!!!!!! Ga straks weer lekker genieten van al je verhalen.Enne ....nog n compliment voor wat je met Nora hebt klaargespeeld!!!!
    Liefs Maud

• 13 December 2010 - 16:59

Monique:

Lieve Carootje,
    Blij dat je goed met de bus van 1 euro bent aangekomen in Riga en in het hotel, hoop dat je snel warme stappers kunt vinden en dan een leuk app. vergeet niet te zeggen dat je 2 poezenbeesten meeneemt, tot aan de skype, of foon, of msn en liefs voor nu, xxxx
    mams

• 13 December 2010 - 19:45

Wencke:

En?
    Koud?
    Bontmuts?
    Wellicht zijn UGGS goedkoper daar:-)
    xxx

• 13 December 2010 - 20:04

Mam:

welterusten, krijg je niet aan de skype, want mijn laptop doet nl niets, probeer het morgen weer, dikke kus xxx

• 13 December 2010 - 21:07

Maarten:

Gaaf Caro! Volgens mij hartstikke leuk daar! Enjoy!

• 14 December 2010 - 16:12

Mam:

\heb je al een slee en rendier gekocht, gaat zeker zo snel als de bus ?? Houd je haaks en maak er wat van, smakelijk eten voor zo meteen, en tot aan de skype,
    liefs het thuisfront xxxx

• 15 December 2010 - 09:10

Mam:

lieve carootje, veel succes bij de dekaan vandaag en de huizenjacht, take care, liefs van ons allemaal xxx

• 16 December 2010 - 13:17

Ellen:

Hey lief! Koud daar? Al iets leuks gevonden om in te wonen straks met de 2 katers? Kom veilig thuis!
    X Elke