Besos de Javea! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Besos de Javea! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Besos de Javea!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

06 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

Hola amigos!

Que tal? Ik hoop muy bien:)! Bij deze even een korte zonnige groet aan jullie allen vanuit een zomers zonnig en warm Spanje. Inmiddels heb ik alweer een goede week koud en grijs Mestreech bij oma Jetty, 10 dagen nat en nog kouder (gemiddeld 10 graden, brr!!) Bayern bij mijn papa en familie en bijna twee weken zomers Spanje bij mama erop zitten. Het lijkt erop dat je voor een beetje zomer echt in het uiterste zuiden van Europa moet zitten... Wat nou global warming?! Ik merk er in ieder geval vrij weinig van, eerlijk gezegd...
Time flies: aanstaande maandag vlieg ik alweer terug naar het Limburgse land waar de zomer zich hopelijk nog even zal laten zien voordat de reis eind Augustus weer terug gaat naar het hoge noorden. Ik heb de vliegreis reeds geboekt en tot mijn grote vreugde mogen de poessiemannen ook mee met Airbaltic :)! Ik ben zo blij en hoop van harte dat het ze zal bevallen op hun nieuwe stekkie.
Maar eerst nog even een paar zonnestraaltjes opsnuiven in het mooie Javea en omgeving. Mama: alvast onwijs bedankt voor de goede zorgen en de gastvrijheid en ik zal jou en de 3 musketiers (die lieve, gekke Nora in het bijzonder) heel erg gaan missen :(! Hopelijk zie ik je in het najaar nog even in Riga! Je bent in ieder geval van harte welkom:)!
Graag wens ik jullie allen nog een fijne zomer toe en hopelijk zie ik de meeste van jullie in de komende weken nog even voordat ik weer aan de studie verder ga!

Muchos besos y abrasos de Javea, Espana :)!

xxx

  • 06 Augustus 2011 - 13:22

    Mr Eagle:

    Als je klaar bent met de cafe americano en de vino tinto , kom dan f langs aken Voor streuselkuchen :) de logeerkamer is klaar :) geniet er nog even van ! speak soon! 'zonnige' groet terug :)

  • 07 Augustus 2011 - 21:02

    Mam:

    Lieve Caro,
    Nu ben je er nog, morgen ga ik je naar de luchthaven brengen en zal je heel erg gaan missen.
    Maar wie weet zien we mekaar al weer heel snel.
    Heel veel liefs en dikke poenen,
    moeder de gansos xxxxxxxxxx

  • 08 Augustus 2011 - 10:07

    José:

    Hoi Caroline,, ik ben blij voor je, dat je het zo fijn hebt gehad in Spanje en bij je Oma,, misschien zie ik je daar nog voordat je weer naar Riga gaat,,wat leuk dat je de poezedieren mee kan nemen,, wij zijn ook steeds blij als we weer terug komen van vakantie en zien de kat en kipjes weer, we verwachten volgende maandag weer kuikens, dat is schattig,en ook een kleinkind erbij in december, dus we hebben genoeg om ons op te verheugen,ik wens je nog veel plezier met je vrienden en kennissen in NL ,, heel veel lieve groetjes van José

  • 09 Augustus 2011 - 14:40

    Mam:

    Weer in Mestreech ..... bevalt het je ....? het weer denk ik niet ! hier is het nog warm en mooi. Dr. Erik vond je een heel knappe meid, het is maar dat je het weet......
    liefs,xxxx

  • 16 Augustus 2011 - 11:42

    Mam:

    Hi Caro, morgen ben je jarig, hiep hiep hoera, je merkt dat er veel mensen met vakantie zijn, aan het aantal reacties op je bericht.
    Heel veel liefs en hasta la manana,
    Muchos besos,mamxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 51898

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: