Feliz Anos amigos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu Feliz Anos amigos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Sepp - WaarBenJij.nu

Feliz Anos amigos!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

06 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Alles wel? Ik hoop het van ganser harte! Allereerst de beste wensen voor het komende jaar! Moge geluk, liefde, gezondheid, tevredenheid, vriendschap, harmonie, wijsheid, zonneschijn en positieve energie jullie deelgenoot zijn en begeleiden, alle dagen van het jaar :).
Time flies when you're having fun in the sun (dan bedoel ik het fijne Spaanse zonnetje, want hier in het koude, barre en boze Nederland schijnt 'ie vooralsnog alleen achter de wolken en ons hart ;). Na een paar fijne, rustige feestdagen bij mama & co in het Spaanse Javea, vlieg ik zondagochtend vanuit Brussel alweer naar het hoge (maar vreemd genoeg nog steeds niet echt koude) noorden voor mijn examens die de komende maand zullen plaatsvinden.
Helaas is het jaar voor mij persoonlijk niet zo heel supers geëindigd met een 10-daagse ziekenhuisopname in Riga vlak voor mijn vertrek naar Spanje, waardoor ik ook nog eens een aantal belangrijke toetsen heb moeten missen :(. Onderzoeken lopen nog en ik hoop van harte binnenkort wat meer te weten. Wel kan ik vermelden dat de artsen hun uiterste best doen om er achter te komen wat mij mankeert en dat ik enorm veel respect heb voor hun tomeloze inzet en motivatie. Temeer daar de meeste artsen en verpleegkundigen voor een schamel hongerloon werken, schandalig gewoon. Wat betreft de gemiste dagen op de uni: gelukkig hebben ze allen begrip voor de situatie en krijg ik 2 weken extra tijd om alles in te halen, echt heel fijn! Dus hopelijk eind goed, al goed... Fingers crossed please!
Pechverhaal nr. 2 betreft een wat meer materialistisch aspect, te weten: mijn bagage. Onderweg naar Alicante is mijn koffer nl. zoekgeraakt in Barcelona. Ik kreeg het een dag later gelukkig thuis geleverd. Datzelfde gebeurde mij echter gisteren weer op weg naar Brussel! Vandaag ontving ik bericht dat het koffer ergens in Dublin getraceerd is, dus als alles goed is, krijg ik het koffer nog voordat ik zondag a.s. weer vertrek. Niet te geloven, 2 keer de bagage zoekgeraakt in 12 dagen tijd!
Anyways, het is maar materie en het wordt nu geregeld. Een goede gezondheid is veel voornamer. En dat is dan ook wat ik ieder van jullie met heel mijn hart toewens :)!
Ik verheug me enorm om nog een paar lieve mensen te mogen zien de komende twee dagen, al wordt het vrees ik wel proppen en racen geblazen... Mijn oprechte excuses aan diegenen die ik niet zal kunnen ontmoeten. Mijn tijd in Maastricht is maar van zeer korte duur en ik moet daarnaast nog een heel aantal dingen regelen en doen. Wellicht tot een volgende keer, maar weet dat skypen ook tot de mogelijkheden behoort om me te kunnen spreken en zien! Ik woon dan wel in Riga, maar ik ben nog niet de wereld uit!
Veel liefs en tot ziens/skypes/mails maar weer!

Dikke knuffels,

Caro :)

  • 06 Januari 2012 - 07:39

    Mam:

    lieve carootje,
    niet te geloven, weer uitgerekend jouw koffer, maar gelukkig is ie ergens en komt dan weer terug. het was heel fijn je hier te hebben en ik mis je vreselijk, als er iets mis is met je gezondheid vlieg ik meteen naar je toe, ik zal je niet alleen laten, nooit,
    liefs van de hele co. uit Spanje xxxx

  • 06 Januari 2012 - 10:11

    Mam:

    aanvulling, nog even vergeten: Corinne zei: Caroline is beautiful from the outside and from the inside, en by the way, Pietje heeft zojuist die oude hazelworm opgegeten, brrrrr,
    liefs, xxxxx

  • 06 Januari 2012 - 13:15

    Paps:

    Lieve Caro,
    Bedankt voor je eerste verslag in het nieuw jaar en al je goede wensen doe ik je driedubbel terug, want zo te zien heb je wel een beetje geluk nodig dit jaar!
    Dat met die koffer is inderdaad erg vervelend en ik hoop maar, dat die op tijd in Nederland is en je spullen dus mee kunt nemen naar Riga.
    Wens je nog een paar fijne dagen in het Maastrichtse en als het goed is bellen we nog effe voor je vertrekt, hoop ik!
    Heel veel liefs, ik denk aan je!
    Paps

  • 08 Januari 2012 - 13:06

    Mam:

    Lieve Caro,
    Hier is het 14.00 uur, bij jou 15.00 uur en ik denk dat je nu zo ongeveer in de Kalpaka Bulvaris aangekomen bent, de 2 poezenmannen zullen wel heel blij zijn, dat hunbaasje er weer is, hoop dat de vlucht je niet al te zeer vermoeid heeft, en ga je zo meteen bellen.
    Hier is het warm en zonnig.
    Liefs,
    mams xxxxxxxxxxx

  • 10 Januari 2012 - 12:16

    Caro:

    Hee meisje,

    Voor jou ook de allerbeste wensen! Met de studie gaat het zeker goedkomen dat weet ik gewoon. Wens je alle succes toe met alle onderzoeken! En daarna weer veel plezier in Riga!

    Veel liefs!

  • 21 Januari 2012 - 08:31

    Mam:

    Hi lieve Caro,
    Ben heel trots op je dat je gisteren zo,n goed punt haalde op de uni, ga zo door kind, heel veel beterschap,
    veel zonnige energie gewenst vanuit Javea xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Spontane, sociale wereldburger gaat haar droom eindelijk waarmaken in Riga!

Actief sinds 09 Nov. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 51904

Voorgaande reizen:

23 November 2009 - 07 Mei 2010

Around the world in 166 days!

13 December 2010 - 30 November -0001

Study Medicine @ RSU

01 April 2014 - 30 November -0001

Medizin studieren in Bayern, jawohl!

Landen bezocht: